2013. április 9., kedd

2. rész - Érkezés Londonba

Sziasztok! :) 
Meghoztam a második részt is, remélem tetszeni fog! 
Komizz a bloghoz, hideg-meleg jöhet, hisz az ember a hibáiból tanul. :) 
Jó olvasást! 
By: Barbi xx 


Mikor felszálltunk még beszélgettünk egy picit Hannával majd, bedugtuk mind ketten a fülest és már el is aludtunk. Egy stewardes ébresztett minket fel, hogy megérkeztünk. Szóval átaludtuk mind a 17 órát. Nem semmi... Mikor leszálltunk a gépről, megcsapta az orromat a különös londoni levegő. Előző nap amikor indultunk június 19.-e volt most logikusan 12.-e délelőtt volt. Lecsekkoltattuk a kártyát, fogtunk egy taxi majd elmentünk az albérlethez. Kifizettem a taxist, majd felcuccoltunk a lakásba. 
Meglepődtem. 5 fiú ült a kanapén. 
- Helló. Már megbocsássatok, de mit kerestek itt? - kérdeztem kissé flegma stílusban. 
- A lakás tulajai vagyunk. - válaszolt valami extra göndör hajú pasi. 
- Ohh. Nem kellett volna elmennetek már? - kérdezte Hanna. 
- Ja bocsesz. - mondta egy fiú aki épp répát evett. (???) 
- Na pattanj pajtás kifelé. - mutattam. - le akarok végre fürdeni, most érkeztünk repülővel. 
- Hékás. - mutogatott egy fekete hajú cigizős fiú - mi lakásunk amíg nem adtok pénzt. 
- Nesze. - dobtam neki oda a pénzzel teli borítékot. 
- Szépen beszélsz. - kacsintott a göndörke majd elindult az egész csorda az ajtó felé. 
- Gyorsabban. - mutogatott Hanna. 
- Szép vagy kislány. - emelte meg az államat a répás. 
- Seggfej! - mondtam majd seggbe rúgtam. 
- Csak ennyi fér ki? - kekeckedett. 
- Nem. - mondtam majd adtam egy öklöst a gyomrába. 
- Baaaahhh. - mondta majd visszajött a répa. 
- Ó ne haragudj. Nem direkt volt, tényleg. - mondtam. 
- Így most hogy jön el a holnaputáni koncertre? - kérdezte a cigis. 
- Koncert?! - döbbentem le - Mégis milyen koncert?!
- One Direction... - mutogatott végig a fiúkon szőke - Nem rémlik semmi?! 
- Semmi. - ráztuk a fejünket Hannával együtt. 
- Ő itt Liam Payne, ő Niall Horan, én Harry Styles, aki hasba vertél Louis Tomlinson, ő pedig Zayn Malik. - mondta göndörke vagyis Harry. 
- Aham. - bólogattunk Hannával. - elismételnéd? 
- Ő itt Liam Payne, ő Niall Horan, én Harry Styles, aki hasba vertél Louis Tomlinson, ő pedig Zayn Malik. - mondta Harry. 
- Aha. Na menjetek. - mutogattam az ajtó felé. 
- Nem mondtuk, hogy mi csak lakótársakat keresünk? - döbbent le Harry. 
- Nem láttuk a hirdetésben, de 5 ilyen helyes fiút elfogadunk. - csúszott ki véletlenül a számon. 
- Még egyszer nem hallottam tisztán. - tapogatta a fülét bizonyos Louis. 
- Semmi semmi, sziasztok! - mondtam szégyenlősen. 
Elindultak a fiúk majd göndörke, vagyis Harry visszafordult. Majdnem beájultam a mosolyától:
- Rami vagy ahogy hívnak... Eljössz holnap a parkba? - kacsintott.
- Igen. Na szia! - mondtam majd megfordultam. Gondoltam , hogy Hanna ott fog állni mögöttem... 
- Jáááááááááááááááááááááájjjjjjjj. - mondta Hanna - Randizni fog a barátnőm..


1 megjegyzés:

  1. Szia! :) Láttam, hogy kitetted facebookra a blogod. Szerintem jó. :) Ne hagyd abba! ^^ Picit amatőr de majd belejössz ;) Én is így voltam. ^^

    VálaszTörlés